10 Αυγ 2009

'Υπόμνηση'

...καλοκαίρι, καιρός για συμβουλές, ποτέ μην τις ακούσετε, είναι σαν αυτούς που φωνάζουν 'Εκλογές' όλο το έτος κι όταν έρχονται τάχα βαριεστημένοι μας λένε 'Σας τα 'λεγα, ΕΓΩ!'. Αυτό το 'Εγώ' που ποτέ δεν μαραίνεται, εμείς όμως να σκύβουμε, όλο και πιο κάτω... ίσως για να δούμε το μισθό μας, που καμία σχέση δεν έχει με τα ράφια, εκεί που τοποθετήσαμε τα όνειρά μας. Ξέρετε τώρα, απλά καθημερινά, επώνυμα μακαρόνια, ιταλικά ρουχαλάκια, μια ηλεκτρονική εφημερίδα σε υψηλή ανάλυση, μετοχές προ δεκαετίας κ.α. Ασυνάρτητοι φίλοι, τρέχουν να κερδίσουν πριν πέσω... κι αν με προλάβετε... Ειδήσεις τον Αύγουστο, σαν το ολόγιομο φεγγάρι, και θα χουμε δύο αυτή τη φορά. Α! μετά την κρίση, η γρίπη! όσο σας άγγιξε η μία μ' άγγιξε κι εμένα η άλλη! Είχα έναν γνωστό που πανικόβλητος ακύρωσε τις διακοπές του, να μην συνωστίζεται, πανδημία λένε... Μία άλλη έγραφε ότι τα εμβόλια θα χρησιμοποιηθούν εις βάρος μας, για χειραγώγηση, για μείωση πληθυσμού και για πλουτισμό εταιρειών. Εγώ να συμφωνήσω και με τους δυο σας, μπορώ να φύγω τώρα... Καταναλωτές! Εμείς προιόντων κι άλλοι των ζωών μας... Μετράμε σαν ψηφία της στατιστικής τέχνης. Κι είναι άσχημα, ψάχνω τρόπο να ξεχωρίσω, να φωνάξω... μετά θυμάμαι την γρήγορη σύνδεσή μου κι ανησυχώ μήπως χάσω κάτι από δαύτη. Κι έτσι τρέχει η μέρα, κι ελπίζω για αύριο, για το σαββατοκύριακο, την άδεια, τις διακοπές, τα Χριστούγεννα δεν είναι μακριά, το ίδιο και το τέλος... ''και μόνο, καμιά φορά, με πιάνει το παράπονο και φοράω τη γραβάτα μου μ' έναν τέτοιο τρόπο, που να καταλάβουν, επιτέλους, ότι είμαι κρεμασμένος.''
('Υπόμνηση' - Τάσος Λειβαδίτης, από το 'Εγχειρίδιο Ευθανασίας', 1979)

Δεν υπάρχουν σχόλια: