1 Αυγ 2008

Εφηβική καθημερινότητα…


bored-ink1.jpg Είχα πει στη μαμά μου να με ξυπνήσει νωρίς, έπρεπε να κάνω επανάληψη την Ιστορία, το βράδυ δεν μπορούσα, φωνάζω δυνατά για να τα μάθω κι ενοχλώ τον μπαμπά στο υπνοδωμάτιο. Αν και αυτός με ενοχλεί όταν μου λέει πόσο κοστίζουν τα ιδιαίτερα για τα μαθήματα του σχολείου κάθε μήνα (€500). Τι να κάνω, ο κολλητός που αποφάσισε να πάει για μηχανικός αυτοκινήτων ο μπαμπάς μου τον λέει ΄χαμένο΄. Αυτός όμως ποτέ δεν χάνεται… έχει τρία χρόνια τώρα βγαίνει κάθε σαββατοκύριακο με την παρέα από το Γυμνάσιο, έχει και μια σχέση κάτι μήνες και παίζει ακόμα μπάσκετ στην ομάδα της πόλης.

Εγώ την έκτη μέρα της εβδομάδας κάνω φροντιστήριο στην μεγάλη πόλη, αρχιτεκτονικό σχέδιο (€150),έτσι όταν περάσω στο Πανεπιστήμιο θα είμαι έτοιμος. Το απόγευμα κάνω ξένες γλώσσες με την κυρία από τον έκτο όροφο (€100), πρέπει να γνωρίζω τουλάχιστον τέσσερις κι επειδή έχω πάρει τα πτυχία εδώ και χρόνια στις δύο προσπαθώ και άλλες δύο. Την έβδομη ημέρα, το πρωί η μαμά κι ο μπαμπάς πάνε στην εκκλησία να παρακαλέσουνε να περάσω με την πρώτη τον Ιούνιο τις εξετάσεις, η μαμά λυπάται που μπορεί να φύγω από το σπίτι, ο μπαμπάς αναρωτιέται πόσο θα κοστίζω από του χρόνου. Υπολογίζει ότι θα ξεμπερδέψει με τα λεφτά των μαθημάτων, τουλάχιστον για τα πρώτα έτη του πανεπιστημίου, αλλά θα έχει ενοίκιο, λογαριασμούς, μεταφορικά, έξοδα σπιτιού και άλλα. Μια φορά του είχα πει ότι καλύτερα να μαζεύαμε τόσα χρόνια αυτά τα λεφτά και να πήγαινα να γίνω γραφίστας στην Αγγλία, αλλά αυτός έγινε έξαλλος με είπε αχάριστο και με ρώτησε εάν είμαι ΄αδερφή΄. Η μαμά έβαλε τότε τα κλάματα που δεν έχουνε κάνει άλλο παιδί κι ο μπαμπάς μου υποσχέθηκε ότι αν τα καταφέρω και ανεβάσω τους βαθμούς μου στο δεύτερο εξάμηνο θα μου πάρει καινούργιο κινητό τηλέφωνο. Εγώ δεν μπορώ να ανεβάσω τους βαθμούς μου περισσότερο εάν η κάθε μέρα συνεχίσει να έχει 24 ώρες, του είπα. Μου απάντησε πως είμαι βλάκας και με ρώτησε εάν τον τελευταίο καιρό αισθάνομαι καλά. Τι να εννοούσε άραγε… Η μαμά ξεχάστηκε και με ξύπνησε μισή ώρα πριν το σχολείο. Αισθάνομαι χάλια, απροετοίμαστος, η μέρα δεν θα μου πάει καλά. Σκέφτομαι να φύγω μακριά, δεν μου αρέσει πως με κοιτάει ο μπαμπάς. Παλιότερα ο κολλητός μου είχε διαβάσει πως άμα πεθάνεις μπορεί να ξαναζήσεις με άλλη μορφή πάλι από την αρχή. Θέλω να αυτοκτονήσω, η ζωή μου δεν μου αρέσει. Βαρέθηκα να διαβάζω και να τρέχω από αίθουσα σε φροντιστήριο και ο μπαμπάς μου να ξοδεύει όλα τα λεφτά του. Είμαι 17 χρονών και τα μόνα όμορφα χρόνια ήταν πριν τις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Αλλά γαμώτο δεν τα θυμάμαι!Φοβάμαι ότι αν πεθάνω και ξαναγεννηθώ μπορεί να γίνω ο μπαμπάς μου κι έτσι καλύτερα να μείνω εδώ και να κάνω ότι θέλει αυτός μέχρι να κάνω κι εγώ ένα παιδί και τότε θα του δείξω αυτού πως είναι η ζωή…

1 σχόλιο:

dreams-dxt είπε...

http://www.epikairo.gr/?p=73
3-Απρ-2008